Dec 4, 2009

anjakan paradigma sialan

yeah...kali ini entri dalam bahasa ibunda
iaitu bahasa malaysia
saya orang malaysia
:D

disebabkan ade makhluk tuhan paling barua tak suka aku
berbicara dalam bahasa inggeris, aku dengan sahaja nya berbahasa melayu
untuk entri kali ini untuk menghentam si barua ini

wahai makhluk tuhan paling barua
aku bukan nak berlagak aku hebat berkata-kata
tetapi aku berkata dalam bahasa inggeris adalah untuk
mempertingkatkan diri ini untuk pandai berbahasa inggeris
adalah untuk masa hadapan....senang untuk diri sendiri
bukan untuk bangga ke apa
inilah dia melayu....melayu tipikal
tak boleh orang lebih sikit
ada sahaja yang nak jatuhkan
jadi untuk tidak melengahkan masa anda
sila bunuh diri anda sebelum anda di bunuh
terima kasih daun keladi

walaupun aku tak pandai, aku tak hebat macam kau
aku tetap aku, tak bepura-pura, tak hipokrit
sentiasa menjadi diri ini dan aku selesa begini
kerana ini lah aku
;D

2 comments:

CTNAQUIA ESIR said...

haha
aku sgt setuju ngn ape yg ko wat~
ape daa org ittu..~
sedekah alfatihah n doa byk2 utk dy,
mintak dilembutkan hati dy..
berkata2 itu jg doa weyh..ko mintak dy bunuh diri..kang jd betul2!~ haa..bertukar trus perasaan dlm hati..dr geram ke rasa bersalah..aigoo (^_^)v

Inche Fitri said...

haha...
marah sgt kot...
ntahla...
ape masalah beliau
ako pon tatao la
hahaha
;D